tSM moduly
tSM (Telco Service Management) je modulární systém vytvořený pro podporu Telco OSS/BSS procesů
tSM (Telco Service Management) je modulární systém vytvořený pro podporu Telco OSS/BSS procesů
CRM modul je určen pro jednoduchou evidenci zákazníku s hlavním zaměřením na B2B business (např. dodavatelé infrastruktur) a malé B2C provozovatele (např. ISP).
tSM servisní katalog obsahuje definici služeb v rámci OSS systému.
Modul Ordering dovoluje jednoduchý přístup, správu a administraci těchto
“Workforce management” je systémem, který slouží pro plánování úkolů z jiných modulů tSM nebo z externích systémů. Obvyklými zdroji úkolů jsou “Ticketing” a service provisioning, malé společnosti však mohou plánovat úkoly z modulů “Ordering” nebo “CRM”.
Ticket (poruchový lístek) je problém identifikovaný zákazníkem nebo jiným systémem, který má být vyřešen v co nejkratší době. Modul Ticketing, poskytuje nástroje pro zakládání, řešení a správu ticketů.
Sdílené základní služby napříč moduly tSM.
Návrh a provádění procesů a činností. Obsahuje grafický návrhář procesů / činností, provádění a úpravy instancí procesů, mapování aktivit na automatické akce (rozhraní) nebo ruční úkoly.
tSM obsahuje plnohodnotnou správu uživatelů a zabezpečení s vlastními vlastnostmi, rolemi, skupinami uživatelů a oprávnění. Obvykle je připojen k AD / LDAP / IDM a SSO zákazníka.
tSM obsahuje DMS pouze ve formě jednoduché správy příloh. Obvykle se jedná o proxy systém pro správu starších zákazníků s možností pokročilého fulltextového vyhledávání dokumentů atd.
Rychlé a přizpůsobitelné filtrování. Každá mikroservisa obsahuje pouze svá vlastní data, ale Elastic vyhledávání může obsahovat složité datové struktury agregované z mnoha mikroservis (architektonický vzorec CQRS).
Toolbox pro rozšíření hlavních entit tSM (např. produkt, ticket, služba) a / nebo pro vytvoření vlastních entit. Konfigurace přetrvává jako standard schématu JSON a jako taková může být publikována jako součást veřejného API. Vizuální návrhář formulářů pro uživatelské obrazovky funguje nad datovým modelem.
TM Forum vyvinulo sadu 50+ REST-based Open API pro interní a externí použití poskytovatelem služeb. Moduly tSM odpovídají této normě tam, kde je to možné, nebo rozšiřují API podle pokynů Open API.
Pokročilé technické a obchodní monitorování založené na infrastruktuře Spring Cloud a ELK stacku (Elastic Search, Logstash, Kibana). Kromě standardního monitorování nabízí hlubší náhled do obchodních metrik.
Hlavní části aplikace
Hlavní panel je domovská obrazovka, která se zobrazí, když se uživatel přihlásí do aplikace. Je k dispozici také jako položka hlavní nabídky se stejným názvem nebo po kliknutí na banner „tSM“ v záhlaví aplikace. Je ve formě nástěnky, kde si uživatel může připnout tzv. „Widgety“ (různé grafy, tabulky, náhledy běžně používaných formulářů atd.)
Form designer je součástí modulu dynamicky generovaných formulářů. Použití dynamicky generovaných formulářů umožňuje použít vlastní pole různého typu, registry, komponenty nebo dokonce podřízený formulář do libovolného formuláře v celé aplikaci. Tento nástroj nabízí široký výběr možností pro úpravu vzhledu a chování vlastních vytvořených polí nebo formulářů.
Process designer je nástroj pro vytváření a provádění procesů a činností. Má grafický editor procesů / činností (model Camunda) pro provádění a úpravy instancí procesů, automatických akcí nebo manuálních úloh. Vytvořené procesy jsou pak použity v "Ticketing", "Order" a "WFM"